vrijdag 21 november 2014

Eerste prijs elevator pitch op startersdag KvK

Op 1 november organiseerde de Kamer van Koophandel (KvK) in heel Nederland startersdagen. Op deze startersdag heb ik een elevator pitch gehouden, waarmee ik kans maakte op 1 jaar lang gratis een eigen professionele website van DTG. Uit bijna 100 deelnemers uit heel Nederland ben ik met Bijzonder Brabants als winnaar gekozen.

De Startersdag van de KvK werd op 1 november door ruim 11.550 mensen bezocht in Amsterdam, Arnhem, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Utrecht. De dag werd inhoudelijk mede verzorgd door 35 organisaties waaronder de Belastingdienst, UWV, banken, NBA, Interpolis, Qredits en MKB Adviseurs. Op alle locaties werden tientallen workshops aangeboden rond de thema’s voorbereiden, financieren, klanten vinden, groeien en overnemen. Zelf heb ik de workshop social media en het starten van een webshop gevolgd. Daarnaast was er een informatiemarkt met vele organisaties en bedrijven die je adviseren en ondersteunen bij de start van je bedrijf. Op de informatiemarkt was er de mogelijkheid om een elevator pitch te houden.

Een elevator pitch is een korte presentatie waarin je enthousiast mag vertellen wie je bent, wat je doet en waar je goed in bent. Dat mocht ik op 1 november in enkele minuten bedenken en onderstaand het resultaat in 1 minuut.



Het was een verrassing voor mij vorige week om een medewerker van DTG aan de telefoon te krijgen, die mij vertelde, dat mijn elevator pitch als beste uitgekozen was. De prijs is, dat zij gratis een website voor Bijzonder Brabants bouwen en dat die 1 jaar lang gratis is. Gelukkig heb ik als starter nog geen tijd gehad om een website op te gaan zetten en daarmee komt deze prijs heel goed van pas. In overleg met DTG ga ik binnenkort starten het opzetten van de website. Dat betekent wel dat ik de komende weken extra tijd vrij moet maken om een bijzonder logo voor Bijzonder Brabants te laten maken.

Als de website gereed is, dan zal ik dat zeker via mijn blog bekend maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten